Förvånansvärt pigg

 
Hej där!
 
Det var en helt slut Sanna som kom hem igår kan jag lova, men vilken dag! Så himla roligt vi hade det! :) Allt som allt spelade vi igenom föreställningen tre gånger, först genrep på förmiddagen och sedan de riktiga föreställningarna. När jag stod nedanför scenen, med hela aulan full av elever, beredd att inleda hela pjäsen med mina repliker dunkade hjärtat väldigt snabbt i bröstet! Men när jag väl kom upp på scenen och började släppte allt och jag hade hur kul som helst! Allt gick som tåget och vi var alla väldigt nöjda och glada efteråt! Replikerna satt som handen i handsken, ingen snubblade och kulisserna stod där de skulle! Detta projektet har varit så uppskattat! Vi har verkligen haft jätteskoj dessa månaderna och vi har kommit varandra så mycket närmre i klassen!
 
Nu är jag faktiskt förvånansvärt pigg, men jag kan tänka mig att tröttheten kommer att komma under dagen. Hm.. att vi går till fyra med lektioner på rullande band känns inte som det optimala efter gårdagen, men det är ju trots allt snart helg! =)
 
Hoppas att alla får en underbar torsdag och kom ihåg att vara rädda om er!
 
Puss&Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0