Alldeles för kallt!

Jaha, idag är det är tisdag och termometern visar att det är alldeles för kallt där ute! Hallå, vart tog det fina och aningen varmare vädret vägen??? Vissa dagar kännes det som att våren verkligen är på väg och andra dagar som idag känns det snarare som att vi går mot en istid. Nej nu är jag riktigt trött på detta och vill ha vår NU! Sitta ute i solen på rasterna och byta ut vinterjackan och vinterskorna mot skinnjacka och vårskor! Dock måste skinnjackan och vårskorna först köpas, men det är en annan femma! ;) Usch jag tycker inte om att klaga, men jag tror inte att jag är ensam om att längta efter våren och värmen.
 
Jaja det är bara att dra på sig mössan och vantarna, knalla till bussen och hoppas på att den kommer i tid så att man slipper stå ute och frysa onödigt länge!
 
Ha en fin dag! Puss på er! =)
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0