"varainneheladagenochmysaväder"

 
 
Hej på er alla fina läsare!
 
Att det är sommarlov märks även av här inne på bloggen då uppdateringen inte är på tipp topp. Jag tycker dock att det är väldigt kul och det ger mig mycket att få sitta här framför datorn och skriva av mig så någon bloggpaus är det inte på tal om! Men lite glesare inlägg får vi kanske leva med.
 
Min gårdag var fullspäckad med trevligheter. Först och främst mötte jag upp en gammal vän i Hbg vid tiotiden då stadens affärer öppnade. Vi gick i lugn och ro runt i solen och kikade in rean som precis har börjat. Då jag shoppade en del i måndags valde jag att hålla i pengarna och köpte faktiskt ingenting, trots att där fanns väldigt mycket fint! Efter att vi stoppat i oss varsin gigantiskt och otroligt god skagenbaguette på Ebbas fik styrde vi stegen mot Knutan och tog tåget mot Ängelholm. Där gick vi sedan skiljda vägar och jag gick och mötte en annan vän som tidigare har bott några hundra meter ifrån mig, men som nu precis har flyttat in i en lägenhet med sin familj i stan. Innan vi tog bussen hem till mig satte vi oss i stadsparken och mumsade i oss glass, så gott!
 
Hemma hos mig hann vi med att sola, spela kubb, gå en mysig kvällspromenad, spela kort, rensa min garderob och kolla film innan vi trötta somnade som stockar. I förmiddags var jag på koll på BUP och mina värden var bra och vågen visade +8hg. Den gångna veckan har varit lite av en testvecka då jag har varit lite mer aktiv än tidigare och kollen idag visade att det har funkat bra med intag och uttag vilket gör mig lättad och glad!
 
Nu så ska jag äta en riktigt god wrap med kyckling, sallad, avokade, svamp, dressing och andra godsaker och krypa upp i soffan framför en film! Dagens väder är ju ett perfekt "varainneheladagenochmysaväder" om in frågar mig! Ha det riktigt bra och var rädda om er! Puss och kram <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0