Pirrande känsla och fåniga leenden

Idag vaknade jag med en liten pirrande känsla i benen. När jag låg där och drog mig i sängen med min lillasyster som krypit ner vid min sida kom tanken: "Sanna, om du vill får du ut och springa idag". Ett sådant där fånigt leende spred sig över mina läppar och helt plötsligt var det väldigt enkelt att ta sig upp ur sängen! Jag gick ner och gjorde mig en rejäl frukost och tänker nu vänta någon timme innan jag trär på mig löparskorna. Under tiden tror jag bestämt att jag ska ta och se något avsnitt av Gossip Girl!
Ha det fint. Puss och kram <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0