Picknick ute i det gröna....

Vilka toppen bra timmar jag hade igår med min vän som jag känt sedan vi inte var större en små pluttar!
Vi började med att snöra på oss träningsskorna och traska 5km in till Munka-Ljungby i det fina vädret. Vi gick och pratade och hade det himla trevligt!
 
 
Väl inne i Munka var vi mycket nöjda med oss själva och belönade oss med en varsin glass som vi glatt mumsade i oss! Jag körde på min MAGNUM favorit, mums!
 
 
Innan vi sedan tog bussen hem gick vi inom ICA och handlade lite smått och gott för väl hemma packade vi picknick-korgen och cyklade upp till en sjö i skogen.
 
 
 
 
Där dukade vi upp allt från grillad kyckling, potatissallad, vitlöksbröd och frukt och åt sedan med god aptit! Är det inte så att allt blir så mycket godare när man är på picknick ute i skogen?
 
Vi flyttade sedan ner och satte oss på bryggan och såg ut över sjön som var så vacker när solen började gå ner bakom grantopparna. Det var så fridfullt och vi riktigt njöt av lugnet!
 
 
 
På vägen hem cyklade vi förbi min älsklingsponny och hans kompisar för att se hur de hade det och de såg verkligen ut att njuta av livet i fulla drag, precis som vi själva!
 
Idag är det lördag, börjar redan bli lite smått dagvild då jag var övertygad om att det var lördag igår, och vi får helt enkelt se vad den här dagen har att bjuda på! Ta hand om er! Puss och kram <3

 
 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0