Midsommar 2013

 
 
 
 
 
 
Hej på er!
 
Hoppas att ni hade en riktigt trevlig midsommar igår! Jag satte som sagt klockan på ringning alldeles för tidigt och steg upp 05.20 för att hinna i tid till jobbet. Som tur var jobbade vi inte alls särskilt länge så vid 11-tiden var jag hemma igen och hann vila upp mig lite vilket behövdes! På eftermiddagen cyklade jag sedan hem till en vän där vi åt god mat, fixade midsommarkransar och gjorde oss fina till festen som vi senare åkte till. När vi kom var det dock inte mycket till fest och vi tyckte båda två att det var rätt segt. Men när alla sedan kom från sina förfester från höger och vänster livades stämningen upp rejält och det blev tack och lov roligt! Det dansades, pratades och skrattades och alla var så himla fina i sina somriga klänningar och kransar! Närmare ett kände dock jag och två andra att festen hade haft sin höjdpunkt och då vi var ganska så trötta allihopa och då tältet vi var i höll på att flyga iväg i blåsten bestämde vi oss för att dra oss hemåt.
 
Jag tycker oftast att det är väldigt trevligt på fester men som ni kanske har märkt är jag inte partyprinsessan som festar varje helg. Jag är nog mer "hemmamystjejen", men en fest då och då sitter som sagt aldrig fel. Igår blev det efter ett litet tag en rätt bra fest, men jag har varit på bättre.
 
Nu har jag haft en riktigt skön morgon i sängen och jag har inga speciella planer inför dagen förutom att ta det lugnt! Puss och kram <3
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0