Dag sex...

 
Godmorgon!
 
Snart ska jag, mamma och Linnea slänga in oss i bilen som ska ta oss till Lund och multifamily. Idag är det dag sex och som jag tidigare har berättat så träffas man totalt 10 dagar som är utspridda under ett helt år. Idag kommer inte gruppen vara komplett då två familjer tyvärr inte kan komma, men jag tror att det kommer bli minst lika trevligt ändå! Vi har alla fått höra att vi är den bästa gruppen de någonsin har haft. Alla vi drabbade har gjort en helomvändning i vår sjukdom och har redan kommit en bra bit på väg i vårt tillfrisknande på ett sätt som tydligen är rätt ovanligt. De andra tjejerna är den största anledningen till att jag mår som jag gör idag och för det kommer jag dem att vara evigt tacksam! Nej nu måste vi sätta fart! Ta hand om varandra! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0