Brum brum...

 
Ja idag var det första gången jag satt helt själv där bakom ratten och fick trycka ner gaspedalen. Fy bubblan vad kul det var!! Jag ville inte sluta utan hade nog lätt kunnat köra runt på den där parkeringsplatsen i ytterligare en timme eller två! Det kändes riktigt bra att ha mamma på passagerarsidan haha. Hon tyckte att jag var duktig, men tyckte inte det var lika kul som jag när jag gasade på lite grann. Men det var ju mycket roligare att ha lite högre fart än att ligga och krypköra tyckte jag. Självklart blev det några motorstop, men faktiskt inte så många som jag hade fasat för! Annars körde jag nöjt runt där i både ettans, tvåans och treans växel samt bromsade lite då och då. Åh vad jag längtar tills jag får ge mig ut på vägarna, de små till att börja med såklart!
 
Annars har jag bara varit på jobbet idag vilket gör att det känns precis som en vanlig söndag. Skillnaden är att jag inte har några som helst problem med att den ska ta slut. Jag behöver ju nämligen inte ställa klockan för att hinna med bussen till skolan imorgon, nej för jag är ju ledig för sjutton! Underbara sommarlov! 
 
Nu får ni ha en fortsatt bra kväll! Nu tittar ju till och med solen fram som har gömt sig bakom molnen under dagen! Puss och kram <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0