Bara en dag kvar!!!!!

Hej på er!
 
Efter en riktig slappedag igår så står det lite mer på dagens schema. Jag och mamma har redan varit en sväng i Helsingborg för ett besök på BUP som gick väldigt bra och efter det åkte vi en snabbis till väla då mamma skulle handla en sak. Då vi kom dit innan det öppnade tyckte mamma att det var ett bra tillfälle att övningsköra lite och jag misstyckte inte. Jag körde en bit till affären igår också, men idag fick jag parkera för första gången! (På en riktigt parkering då alltså) Det gick helt okej, kunde gått bättre men även definitivt mycket sämre!
 
 
Efter lunch ska jag och en vän till Hbg för att ta en fika och prata av oss innan jag åker iväg i två veckor. Åh jag kan knappt förstå att jag åker till Kreta imorgon! Det ska bli så skönt och med det gråa trista väder som vi har haft nu i ett par dagar så lockar en solsemester ännu mer!
 
Ha nu en bra dag och var rädda om er! Puss och kram <3


Kommentarer
Anonym

vart på kreta ska du?

Svar: Utanför Chania kusten.
SannaCeciliaNyberg

2013-06-27 @ 18:18:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0