Ännu en väldigt uppskattad filmkväll!

Hallå bloggen och alla er andra!
 
Jag har nästan precis ätit en helt underbart god pasta carbonara och ska snart ta bussen in till stan med min syster för att köpa en födelsedagpresent till en tjej som nyss fyllt år. Igår satte jag mig till cykeln och trampade hem till en vän. Vi hjälptes åt med hennes hästar innan vi satt ute och åt grillat för att sedan åka in till stan och hyra varsin film. Om ni inte visste det så hyr man en film gratis varje måndag på hemmakväll, super bra om ni frågar mig! Hemma igen satte vi oss sedan med varsin godispåse och glass och hade en väldigt mysig filmkväll!
Idag hann vi ligga och sola någon timme innan jag satte mig på cykeln och trampade hemåt igen. Det är riktigt solväder idag med så när jag kommer hem från stan kommer ni hitta mig ute i solstolen!
 
Ha en fortsatt bra dag! Puss och kram <3
 
 
En av hennes söta hundar som höll oss sällskap i sängen hela natten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0