Sol, bad och en röd rumpa...

 
Nu sitter jag ute på balkongen och lyssnar på grekisk livemusik! Vi har nämligen grekiskafton här på hotellet ikväll. Det bästa på hela kvällen var helt klart den grekiska buffén! Behöver jag säga att jag är proppmätt? Jag rullade därifrån haha, men gott var det! Moussakan var helt fantastisk! Den fick mig att börja fundera på vad mat-tanterna i skolan håller på med egentligen.
 
Idag har det varit ännu mer sol och bad och jag har lyckats bränna mig rejält på rumpan så den är röd och fin för tillfället. Hm..det blir att använda 50 i solskyddsfaktor ett litet tag till för min del! Jag och Linnéa var även ute en sväng i ångestparken som reseledarna så fint kallar den imorse. Ja, innan vi gick ner till stranden tog vi oss en svettig joggingtur!
 
Imorgon blir det ingen joggingtur men tidigt ändå för vi ska på utflykt och åka till ruinerna av det gamla Knossospalatset! Puss och kram på er! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0