Mysigt med regn...

Okej trots att idag nog är en av de sämsta dagarna att regna på så kan jag inte låta bli att tycka det är hur mysigt som helst! Jag var ute med hunden innan och trots att vi blev väldigt blöta så var det riktigt skönt att promenera i regnet. Nu har jag precis satt mig i sängen med datorn och behöver verkligen inte ha dåligt samvete över att jag inte är ute! Det får gärna regna ett tag till, men det får gärna sluta om några timmar då det är trevligare att vara torr när man går på festival!
 
Ha en bra lördag allesammans! Puss och kram <3
 
 
Usch nu börjar det mullra för fullt här hemma och jag som hade tänkt kolla Gossip Girl....
Jaja, jag får väl hitta på något annat så länge för det kommer inte dröja länge innan mamma börja springa runt och dra ut alla kontakter!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0