Jag blev överfallen....

Hej bloggen och ni fina läsare!
 
Nu är klockan strax efter åtta och jag är ganska trött om jag ska vara ärlig. Tröttheten överföll mig utan förvarning i bilen på väg till BUP nu i eftermiddags och om jag hade gett efter tror jag lätt att jag hade somnat! Jag hade planer med några kompisar att åka till Helsingborgsfestivalen nu ikväll, men jag insåg att jag är på tok för trött för det. När jag dessutom ska vara på jobbet klockan åtta imorgon är en lugn kväll hemma i sängen ett mycket bättre plan tror jag! Helsingborgsfestivalen håller på i två dagar till så jag får väl kanske ta mig dit någon annan kväll istället!
 
Ja jag var alltså på BUP idag och allt var jättebra! När jag kom hem la jag champinjoner i två olika marinader som jag blandade ihop vilket jag tycker är något av de bästa tillbehören som finns till mat. När jag sedan någon timme senare stod och diskade efter kvällsmaten kom jag på att jag hade glömt bort mina svampar!!!! Åh vad besviken jag blev på mig själv, jag som verkligen hade sett fram emot dem! Jaja, trots att jag var sjukt mätt tog jag fram mina burkar och stod och åt lite svamp som efterrätt haha!
 
 
 
Igår när jag och Nellie hade jobbat klart trampade vi iväg till västersjön där vi badade och hade det hur mysigt som helst. Det var tur att vi hann göra det igår då dagens väder inte har varit badvänligt direkt. Inte enligt mig i alla fall!
 
 Ni ser mig till höger och tönten till vänster är Nellie haha! ;)
Okej hon är faktiskt ingen tönt även om hon ibland ser ut som en, men det gör vi väl alla då och då? ;)
Nej faktum är att hon är en av mina bästa och äldsta vänner! <3
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0