Fint besök på ingång....

Hejsvejs!
 
Jag och Nellie var lite smått deprimerade imorse när vi cyklade till jobbet då det var en strålande sol på himlen som var sådär perfekt blå. Jag kan med säkerhet säga att vi båda två mycket hellre hade tillbringat den här dagen på stranden! Men det känns ändå ganska så bra när man väl har fått en dag på jobbet avklarad, trots att vi står där inne och blir blekare och blekare haha!
 
De senaste dagarna har varit på ett ungefär likadana (vi fick dock besök av ambulansen igår), men ikväll får vi fin fint besök här hemma! Ända från Sundsvall kommer en familj som vi har varit väldigt goda vänner med så länge jag kan minnas! Vi träffas inte så ofta tyvärr då Sundsvall ligger en rätt så bra bit upp i vårt avlånga land, men det gör bara att det blir lite extra roligt att ses tycker jag!
 
 
Jo jag skrev ju om en viss ambulans som var här igår. Min syster trillade nämligen av sin ponny och kunde efter det inte röra på sin nacke då det gjorde väldigt ont. Mamma ringde sjukvårdupplysningen som tyckte att vi skulle ringa efter en ambulans. Det visade sig inte vara något allvarligt med hennes nacke som tur var, men vi tar det säkra före det osäkra! Linnea har nu lärt sig en läxa och kommer nog inte sitta och smsa uppe på hästryggen i första taget! Någon som tyckte att det var väldigt spännande med ambulansen och som helst hade viljat åka med var Matilda. Ett av hennes favoritprogram är 112 på liv och dödoch jag tror dessutom att hon har sagt att hon ska bli ambulanssjukvårdare en dag. Hon hade i alla fall full koll på vad som skulle göras och tillrättavisade Linnea som inte hade lika bra koll haha!
 
Nej nu har jag faktiskt annat att göra än att sitta här framför datorn. Hoppas att ni fortsatt fin kväll!
Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0