En lördag i mitten av juli....

 
Idag har varit en riktigt bra dag och jag känner att jag har hunnit med hur mycket som helst! Det har varit strålande väder med inte ett endaste moln i sikte och det jublar vi väl för! Jag började dagen med att hjälpa mamma att handla innan jag begav mig av ner till Lund. Där träffade jag mina väldigt saknade vänner och vi hade några mycket trevliga timmar tillsammans! När jag var tillbaka i Ängelholm mötte jag upp Matilda och Henrik i stadsparken där vi satte oss ner, pratade och mumsade på varsin glass. Därefter promenerade jag upp till mormor och morfar, där mamma redan befann sig, och satte mig tillrätta i deras soffa ett mysigt litet tag. När jag och mamma senare kom hem ställde vi oss och lagade tacos tillsammans som vi sedan åt där ute och mitt pyssel i köket tog inte slut där då jag efter maten bestämde mig för att baka! Det blev något jag aldrig bakat förut och om ni kikar in här imorgon kanske jag har avslöjat vad! Nu när temperaturen har sjunkit en aning och då jag har hunnit smälta maten ska jag bege mig ut och svettas på en liten joggingrunda hade jag tänkt!
Ha en super bra lördagkväll allihopa!
Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0