Puhhh...

Hej på er!
 
Hur mår ni? Själv är jag helt slut! Min lillasyster har pyamasparty vilket betyder att sju stycken sju-åringar har sprungit runt här hemma under eftermiddagen och kvällen. Deras munnar har gått i ett, övervåningen ser ut som ett bombnedslag och det ligger popcorn över hela golvet. Det kommer vara en hel del att städa imorgon!
Men den där sanna glädjen jag ser i min lillasyrras ansikte gör det så värt det! :)
 
Nu när det börjar bli lite lugnare här hemma, då det är tid för småflickorna att sova, ska jag lägga mig och titta på The Vow. Har hört att den ska vara riktigt bra och så är ju Channing Tatum en av huvudpersonerna!
Hur snygg är inte han?? ;)
 
    
(Bilder från Google)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0