På jobbet

 
Godmorgon på er!
 
Just nu är jag i fullgång på jobbet! Det var inte planerat, men chefen hörde av sig igårkväll och frågade om jag kunde hoppa in och finns det tillfälle att tjäna lite extra pengar så tackar jag inte nej. Eftersom att skolan inte börjar imorgon utan på onsdag så gör det inte så mycket att jag fick offra den här sovmorgonen.
Ja och så var det ju det, skolan börjar på onsdag...suck. Detta lovet har gått väldigt fort om du frågar mig! Jag har lite skolarbete som ligger och väntar, jag får väl börja ta tag i det när jag kommer hem så att inte hela min tisdag blir förstörd ;)
 
Ha en superbra dag! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0