Mer snö

 
Jaha hörni, då var snön tillbaka! Idag plockas pulkorna fram igen och overallerna åker på! Jag kan riktigt höra skratten och skriken av glädje från de snötäckta backarna redan nu!
Jag hade börjat hoppas på att vi skulle få en tidig vår i år, men det var väl att vara lite för optimistisk ;)
Visst blir det väldigt vackert med snön, men jag tycker det räcker att ha snö i december och framför allt under julen! Nu längtar jag efter våren! Solen som värmer och träden som slår ut i blom!
 
Men man får göra det bästa av det och jag tänker vara glad för alla småbarn därute som jag vet kommer ha superkul i snön idag!
 
Nu ska jag klä mig efter väder och sedan bär det av till skolan! Jag gissar att bussen säkert kommer att vara aningen sen idag, men det är lika bra att vara i tid för om inte jag är det, så är det precis vad bussen kommer att vara! ;)
 
Ha en riktigt bra dag, och ifall ni har snö, snöig dag idag! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0