Lugn söndag

 
Hej!
 
Efter en väldigt mysig kväll med tjejerna igår har jag bara tagit det lugnt sista dagen av den här helgen. Jag har fått klart ytterligare någon av läxorna i min lilla läxhög, tvättmaskinen har jobbat för fullt hela dagen lång, dammsugaren har fått gjort sitt och jag har fått frisk luft och blivit alldeles rödrosig om kinderna efter en skön liten promenad i skymningen!
Nu tänker jag inte spendera ett ögonblick mer av den här helgen till skolarbete, nej jag tror bestämt att jag tänker tillbringa resten av kvällen framför tv:n eller i sängen med en bra bok och en kopp chaite! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0