It's the inside that counts

                                                                                                                      (Bild från google)
 
Godmorgon på er!
 
Hade en riktig toppenkväll igår! Filmen var enligt mig super och jag är ganska så kräsen när det gäller svenska filmer. Den var väldigt rolig på sina ställen och hade ett fint och bra budskap! Utsidan kan helt klart säga väldigt mycket om en person, men inte i alla lägen och inte säger den allt! Det är insidan som räknas, hur man är som person och hur man möter och respekterar sina medmänniskor!
 
Efter filmen stannade jag och en vän i stan och åt på, en för mig, ny restaurang. Tres Amigos heter den och är mexikansk. Det tog rätt lång tid innan vi fick beställa och sedan tills vår mat kom, men maten var hur god som helst och med så trevligt sällskap som jag hade var väntetiden mer än uthärdlig. =)
 
Jag har inga planer för dagen än så länge, men lite läxor ska jag väl försöka få undanstökat dock.
 
Hoppas att ni får en lugn och skön lördag allihopa och kom ihåg att aldrig döma en person endast utifrån utseende!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0