Here we go!

Godmorgon!
 
Då var det alltså dags för skola igen, med en helt ny termin som väntar. Jag förnekar inte att det känns lite tungt, att jag gärna hade legat kvar när klockan ringde och att jag inte hade tackat nej till ytterligare några dagar utan att räkna matte eller plugga in glosor.
Men jag känner på mig att den här terminen kommer att bli riktigt bra! Jag tänker i alla fall göra allt som står i min makt för att den ska bli det. Jag tror att det bara är de här första dagarna som kommer kännas lite tunga. När man väl kommer in i rutinerna igen tror jag tiden kommer att rusa iväg i en väldig fart och rätt som det är har vi sportlov! Denna termin tänker jag suga in så mycket kunskap jag bara kan, alltid sträva efter att göra mitt allra bästa och vara nöjd med det!
Okej, vårterminen 2013....nu kör vi! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0