Håll i hatten....

                                                                                                           (bild från google)
 
När jag hörde vinden som stormade utanför fönstret då klockan ringde var det inte enkelt att lämna min varma och sköna säng! Och inte blev det lättare när jag kom på att det är torsdag vilket är ett annat ord för veckans mest krävande skoldag. Det gäller att i sådana lägen inte ligga och dra sig för länge, för ju längre man drar sig ju svårare blir det att kliva upp!
 
Jag hoppas att alla får en fin torsdag och att ni inte blåser bort i stormen! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0