Det känns som att det var igår...

Att sitta och titta i gamla fotoalbum kan vara något av det roligaste jag vet! Där i finns alla de fina och roliga minnen som man samlat på sig igenom åren! Det slog mig häromdagen, när jag satt och tittade på gamla bilder, hur stor min lilla lillasyster faktiskt har blivit. Jag kan inte riktigt förstå att hon redan fyller åtta år nu i vår då det känns som att det var igår man höll den lilla plutten i famnen för första gången! Det har funnits och finns fortfarande tillfällen då man skulle vilja ta och låsa in henne någonstans, men så är det väl med alla småsyskon? Allra oftast är hon i alla fall helt underbar! =)
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0