30 januari 2013

 
Hej på er!
 
Gud vad glad jag blev när jag hoppade av bussen för några minuter sedan och insåg att det inte var helt svart runt omkring mig! Så himla skönt att dagens ljusa timmar blir allt fler, tycker ni inte? :)
 
Min dag har varit lång men uthärdlig. På svenskan håller vi på och repeterar för fullt! Vi ska spela upp vår variation av Shakespears "Othello", vilket jag har nämnt här innan för väldigt länge sedan. Vår premiär närmar sig med en väldig fart så det gäller att få de där replikerna att sätta sig i huvudet! Då jag har väldigt många tunga teoretiska ämnen så är det väldigt skönt att få göra något helt annat på svenskalektionerna och att skådespela tycker jag verkligen är superkul!
 
Nu ikväll ska hela familjen iväg och lyssna på tvillingen min som ska spela konsert! Det är helt klart en sådan sak som förhöjer ens onsdag! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0