23 januari 2013

 
Hej där!
 
Sitter just nu i soffan och har precis tittat klart på Sveriges Mästerkock. Det är faktiskt det ända program jag följer för tillfället. Jag älskar, vilket ni säkert har förstått vid det här laget, att stå i köket och vara kreativ så jag tycker att Sveriges Mästerkock är riktigt roligt att se på! :)
 
Efter en lång dag i skolan så tog jag bussen hem till en fin vän. Vi lagade supergod köttfärsås, myste med hennes katter och så fick jag se hennes egna lilla kryp in. Hon har nämligen ett eget litet hus på deras tomt där hon bor. Jag är faktiskt rätt så avundsjuk, det är ju jättemysigt att ha sitt egna lilla hus att bo i!
Så mycket läxor blev inte gjort hehe, men vad sjutton! Man kan inte sitta med näsan i skolböckerna varje kväll! ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0