12 januari 2013

 
Hej bloggen!
 
Trots den fina soluppgången jag fick bevittna imorse och det härliga, fast kyliga, vädret vi har haft idag har inte mitt humör varit på topp. Sådana dagar finns tyvärr de också, men tur är det att de ändå är rätt så sällsynta!
Jag har trots allt lyckats få ihop en labbrapport som ska in på måndag och lagat mat som vi här hemma, samt vänner till familjen nu precis har stoppat i oss. Som tur var hade inte min bitterhet spridit sig till maten! ;)
För tillfället är jag skönt nog på väldigt mycket bättre humör än tidigare. Kan bero på att jag nu ska ta bussen för att träffa tre helt underbara flickor! Precis vad jag behöver, lite kvalitétstid med riktigt fina vänner! :)
 
Ha en toppenkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0