Vårkänslor

 
Hej bloggen!
 
Jag tycker äntligen att det börjar kännas som vår i luften! Solen värmer väldigt skönt när den tittar fram, man börjar skymta knoppar på träden och fåglarna sjunger sina fina vårmelodier! Jag blev riktigt glad idag när jag fick se ett helt gäng flyttfåglar där uppe bland molnen. Det tycker jag är ett vårtecken om något! :)
 
 
Min dag har varit en känslomässig bergochdalbana då jag har känt mig både glad och ledsen. Jag tror att de flesta har sådana dagar ibland och sådana dagar gör mig väldigt trött. Inte sömnigt trött utan mer "trött i huvudet" trött om ni förstår vad jag menar. Därför ska det bli riktigt skönt att nu gå krypa i säng, lägga dagens bekymmer bakom sig och vakna upp till en helt ny dag imorgon! Jag tycker att vi får hålla tummarna för att den bjuder på lika härligt väder som idag! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0