Mot Väla

 
Hej där bloggen!
 
Jaha, då var jag alltså i stan idag igen, men den här gången på rätt dag! Efter att jag nu har fixat med det som skulle göras i stan ska jag och två vänner ha en mysig dag på väla! Jag är inte ute efter att storshoppa då jag ju köpte min iphone förra veckan, men jag tycker att man kan åka till väla, eller annat köpcentrum, även när man inte har något planerat att handla. Bara att gå runt och kika i affärer är ju hur mysigt som helst om man har två fina vänner som sällskap! Jag har faktiskt något presentkort och några tillgodokvitton som ligger och väntar på att användas så helt tomhänt kanske jag ändå inte är när jag kommer hem! :)
 
Jag hoppas att alla får en super bra dag och om ni har lov som jag så passa på att njuta av varje minut! =)
 
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0