Måste sätta fart....

 
Hej bloggen!
 
Då var det söndag igen och jag har spenderat förtsa halvan av denna dag på jobbet! 
 
Nu ska jag ta och städa lite här hemma då huset snart kommer att vara fyllt med förväntansfulla kvinnor! Min mamma ska nämligen ha ett "Mary Kay party" klockan fyra. Ett Mary Kay party är med andra ord ett smink party! Min mamma har faktiskt för första gången lyckats övertala mig att vara med, men jag har lockat hit två av mina vänner så att jag inte behöver sitta helt ensam bland mamma och hennes vänninor ;)
 
Nej nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med allt som står på min "Att göra lista"!
 
Se nu till att ta till vara på helgens sista timmar! Ha det fint! =)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0