Måndagen den 25 februari 2013

Hej på er, har ni haft en bra dag? :)
 
Måndagar brukar inte direkt vara veckans mest uppskattade dag, men min har faktiskt inte varit så tokig! Måndagar är ju min kortaste skoldag vilket är väldigt skönt då man får en mjukstart på veckan.
 
Efter skolan har eftermiddagen tillbringats hos en vän! Jag hade kunnat åka hem och plugga inför fysikprovet på fredag, men jag hade verkligen ingen lust till det. Därför har jag istället haft en toppenbra eftermiddag med en toppenbra tjej, vi har bara tagit det lugnt och pratat om allt och ingenting och lagat super-smarriga hamburgare med rostad potatis och morötter! :)
 
Skolan är viktig, men det finns även annat i livet jag tycker att man ska prioritera och att umgås med sina vänner är en sådan sak. Innan när jag hade häst på heltid var vännerna något som var svårare att få tid till och jag har insett att det är något jag verkligen har saknat! Som sagt så är skolan viktig och jag har faktiskt hunnit läsa litegrann i boken nu ikväll, men jag får väl ta och ta tag i pluggandet på riktigt imorgon!
 
Nu ska jag ta kväll och lägga mig i tid så att jag är pigg imorgon!
 
Ta hand om er! =)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0