Födelsedag 2013

                                                                                                            
                                                                                                                           (Bild från google)
 
Hej på er!
 
Jag har haft en riktigt bra födelsedag! Alla fina gratulationer från alla underbara gjorde att den långa skoldagen kändes mycket kortare! Jag och resten av familjen kom nyss hem från ett mysigt restaurangbesök och nu ska jag resten av kvällen bara ta det lugnt! Födelesedagen till ära så är min väska helt tom på skolarbete, tummen upp för det! :D
 
Nej nu tycker jag att jag har fått vänta och längta tillräckligt länge! Det är dags att kasta sig över min lilla pakethög! ;)
 
Ha det fint allihopa!
 
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0