Den 3 februari 2013

 
Hallå på er!
 
Vad tyckte ni om Melodifestivalen igår? Själv tyckte jag inte att där var några "wow" låtar direkt, men de som gick vidare var ändå helt okej. Vi får hoppas på ett lite bättre startfält de kommande deltävlingarna! :)
 
Min söndag har hitills bestått av jobb och en del mattepluggande inför ett matteprov på tisdag. Nu ska dock matteboken slås igen och miniräknaren stängas av då jag ska ta mig en dusch innan jag knallar iväg för att träffa tre fin fina vänner! Vi har alla varit och handlat ingredienser och ska tillsammans fixa en riktig lyxmiddag! Mm, det vattnas redan i min mun!
 
Ha en bra kväll!
 
Puss&Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0