Dags att börja på nästa kapitel

 
 
Godmorgon på er!
 
Åh vad det var lockande att ligga kvar i sängen då klockan ringde tio över sex imorse. Jag hade lite börjat komma in i de nya morgonfasonerna och hade mer än gärna sovit en och en halv timme till! Men nu har vi lämnat sportlovet bakom oss, vi har läst klart det kapitlet och är redo att börja på nästa! Mitt sportlov var ett väldigt bra sådant måste jag säga! Mys med vänner & familj och tiden att ta det lugnt och vila upp sig har varit väldigt uppskattad!
 
Så med ett bra lov i bagaget hoppas jag på att nästa kapitel kommer bjuda på bra och spännande saker! Jag tänker i alla fall nu klistra på mig ett stort leende och göra det bästa av det! Varför inte göra det du med? :)
 
Ha en superbra dag allihopa! Kom ihåg att tänka positivt och att dagen den blir vad man gör den till!
 
Puss&Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0