28 februari 2013

 
 
Då har även februari månad gått mot sitt slut. Jag har tillbringat dagen hemma i mina myskläder och med sällskap av min kära fysikbok. Nu får ni inte tro att jag har suttit med näsan i den hela dagen lång, nej ärligt talat så har jag väl inte pluggat sädär väldigt mycket. Jag tycker inte om att sitta dagen innan provet och lösa uppgifter, för fastnar jag på någon får jag lite småttpanik då jag vet att jag inte har möjlighet att få problemet förklarat för mig innan skrivningen, Känner jag mig redo då? Nej, jag tror faktiskt aldrig att jag kommer att känna mig sådär lugn och helt säker inför ett fysikprov. Usch fysik tycker jag kan vara riktigt svårt och alla dessa formler av alla de olika slag gör inte saken bättre precis. Men men, jag ska verkligen försöka att inte ligga och oro mig nu under natten, jag kommer behöva så mycket kvalitétssömn som det bara går inför imorgon, och lita på att det jag behöver finns där inne i mitt huvud någonstans!
 
Jag har även idag passat på att pyssla om lille Simba! Ridningen har jag som sagt lagt på hyllan och för tillfället får jag ju ändå inte rida på grund av andra skäl, men idag kände jag att jag ville ha lite mysig "Sanna och Simba tid!" Jag tror att han uppskattade det lika mycket som jag :)
 
Jag har också kommit lite längre i Femtio nyanser av mörker och ätit mammas superdupergoda hemmalagade köttbullar!
 
En lugn och skön torsdag har det med andra ord varit och jag tycker att sådana här studiedagar borde dyka upp mycket oftare!
 
Nu säger jag godnatt och sov så gott! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0