20 februari 2013

Bild från google               

Idag har det åkts vattenruschkana i massor och jag har haft fingrar och tår skrynkliga som russin! Ja det var ett trött men nöjt gäng som åkte hem från Sannarpsbadet idag! Jag lyckades skämma ut mig rätt så rejält dock då jag fick en väldig lust till att sjunga en truddelutt när jag satt ensam och svettades i bastun. Lilla jag trodde att det var bra isolerat och tog i för kung och foster land. Hm... isolerat var det tydligen inte, det visade sig faktsikt vara rena rama motsatsen. Så när jag gick in bland duscharna möttes jag av väldigt många blickar och flinande ansikten. Mina farhågor besannades när min syster halvskrattande frågade om det var jag som hade sjungt och kunde rabbla upp alla låtar som jag hade trallat på. Men men, man måste väl bjuda på sig själv emellanåt! ;)
Är det bara jag eller får ni också ett extra stort sug av att sjunga när ni sitter i bastun eller står i duschen?
 
Hoppas att ni har haft en bra onsdag!
 
Puss&Kram =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0