12 februari 2013

Hej på er!
 
Kom hem för ett tag sen och ska nu äntligen få hoppa i myskläderna! Håller ni inte med om att känslan av att ta av sig de trånga jeansen och sätta på sig de mjuka joggingbyxorna/tightsen är helt underbar?
 
Under eftermiddagen har jag, min mamma och lillasyster kört runt och uträttat en massa ärenden. Bland annat satte vi oss och tog en mysig fika på väla. Jag åt den klassiska räkmackan. Gudagod men oj så mäktig!
 
Jag har även under eftermiddagen gjort av med en del pengar, men på vad får ni se lite senare! ;)
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen och kramas med min lillasyster! Jag har inte träffat henne på en hel vecka då hon bor varannan vecka hos oss och varannan hos mammas gamla sambo då han är som pappa för henne. Jag älskar min lillasyster men ärligt talat så är det faktiskt ganska så skönt att få en paus från henne lite då och då. Det tror jag att alla med mindre småsyskon kan förstå ;) Det gör att man får sakna henne och att man faktiskt orkar lägger mer energi på henne när hon väl är här! Just nu har hon en ny favoritlåt som hon går och sjunger på här hemma. Copacabana med hennes stora idol Sean Banan haha! Hon har faktiskt helt allvarligt sagt en gång att hon tyckte att jag skulle gifta mig med Sean Banan och Linnea med Erik Saade (hennes andra stora idol), det hade väl varit något haha! Men jag hade i så fall tagit Erik Saade!! ;)
 

Mums! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0