Välkommen december....

Hej på er! 

Vi har nu fått tända ett ljus i adventsljusstaken, november har blivit december och första avsnittet av julkalendern har visats på tv:n! Vi kan börja räkna ner på riktigt och då menar jag inte till julafton utan till lovet! Julen och julafton längtar jag jag också till såklart, men att få lov kommer nog vara oslagbart! 

Igår var det julskyltning runt om i hela landet men jag var inte på en enda. Lite tråkigt faktisk då jag tycker sådant är väldigt mysigt, men efter jobbet kunde jag inte ignorera läxorna som väntade där hemma på skrivbordet! 

Idag har jag och Julia gjort klart ett större arbete i engelska, precis lagom till ett uppsats arbete som ska göras! Imorgon är det seminarium i biologi som gäller och vi får hoppas att det går bra! Jag har även idag varit på min femte körlektion och trots att det var en månad sedan sist gick det bra! 

Nu sitter jag på bussen hem (blir oftast att jag skriver inlägg som tidsfördriv på bussen vilket är anledningen till att "Nu sitter jag på bussen" börjar bli en standard fras) efter ett svettigt IW intervallpass på gymmet. Fick bli ett tidigare pass då jag ändå var in i stan på grund av körningen. Väl hemma ska jag skynda mig til tv:n för att se det andra avsnittet av julkalendern och därefter äta innan min plugg kväll börjar! 

Hoppas ni mår bra allihopa! 
Puss och kram <3







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0