Sankta Lucia...

Hej mina kära vänner!
 
Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en bra vecka! Om man bortser från en liten vricknig jag lyckades få till någon gång i tisdags så mår jag prima! Det är redan fredag och jag har bestämt att detta är en kväll fri från allt som har med skolarbete att göra vilket verkligen behövs!
 
Det är inte bara fredag utan det är även Lucia vilket jag hoppas att ingen av er har missat! Så mysigt nu när vi börjar närma oss julen! Imorgon ska det huggas julgran och på kvällen blir det julbord. Åh jag som verkligen älskar mat kommer förmodligen att rulla därifrån. På tal om mat luktar hela huset för tillfället av nybakat bröd då mamma har stått och bakat! Vi åt för en och en halv timme sedan, men med den här utsökta doften är jag redan hungrig igen haha. Det får bli att gå och ta sig en kvällsfika snart och vad jag ska äta till frukost behöver jag inte fundera över längre!
 
Veckan har annars flytit på bra tycker jag! Förutom en massa plugg har jag hunnit med att träna litegrann, varit på körlektion och lite annat smått och gott! I tisdags drog vi på oss labbrockarna när vi hade biologi och ställde oss och dissekerade organ från lamm. Väldigt intressant kan jag tala om! Julkalendern ser jag självklart på varje dag och är den inte bra?!
 
Ha nu en fortsatt bra helg allihopa och jag hoppas att ni orkar vänta ett litet tag till tills jag uppdaterar som vanligt här igen! Puss och kram <3
 
 
 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0