Låt aldrig hoppet försvinna...

Hej alla underbara! 

Nu är allt klappat och klart, med andra ord är alla julklappar köpta! Jag vill inte tänka på hur mycket pengar jag lagt på julklappar i år, vilket är en hel del, men det är ju bara jul en gång om året! Dessutom älskar jag att få skämma bort personer jag tycker om! 

Hade en mysig stund med min mormor och morfar tidigare! Älskar att sitta och prata med dem om precis allt möjligt! De blir alltid så glad när man kommer och jag blir alltid så varm innombords när jag får träffa dem! De bjöd dessutom på varmrökt lax vilket smakade väldigt gott kan jag lova! 

Väldigt mysigt hade jag även med klassen i förmiddags då det lektes paketleken och julfikades. Julia visade sig vara min secret Santa och jag är mycket nyfiken på att få se vad hon har köpt till mig! Vi bestämde oss för att öppna paketen på julafton och oj vad det känns långt dit helt plötligt! Lika mycket tålamod hade inte jag och mina andra vänner som köpt presenter vilket resulterade i att vi satt på fiket och spred presentpapper omkring oss! Jag fick chaipulver från espresso house (så gott!!!!) och dessutom lite fina nagellack vilket man aldrig kan få för många av och en mascara vilket man nästan alltid behöver! Fin fina presenter med andra ord! 

Åh nu spelas en av mina favorit låtar på radion! Tänd ett ljus och låt det brinna. Låt aldrig hoppet försvinna... Älskar den låten!! Julkänslorna börjar allt mer komma smygande och nu ska jag hem och klä granen! 

Ha en bra kväll allihopa! 
Puss och kram <3


Fika med klassen! 


Utlottning av paket! 
Som små barn på nytt haha! 




Kommentarer
Emma

Hej Sanna hoppas du/ni har det jättebra! Vi fick erat julkort idag och det var jäättefint! Vi antog att det var karin som hade gjort det;)
Ville bara hälsa god jul från oss!
Kramar från familjen Saryd<3

Svar: Hej Emma! Allt är bara fint hoppas allt är bra med dig och din familj också! Fick ert kort med och det var en väldigt fin bild på dig och Lina! :) Hehe självklart är det mamma som har suttit och pysslat ;) En riktgt god jul och ett gott nytt år önskar vi er också! Kram!!
SannaCeciliaNyberg

2013-12-20 @ 19:52:51
URL: http://emmasaryd.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0