Som handen i handsken...

Hej på er hälsar en mycket mätt och belåten Sanna från sin sköna säng!
 
Jag måste börja med att berätta att jag har valt en riktigt bra och rolig kurs som jag tror kommer passa mig som handen i handsken! Jag snackar naturligtvis inte om historia utan entreprenörskap vilket var min sista lektion för dagen. Ärligt talat så visste jag inte så mycket mer än att det hade något med ekonomi att göra och jag visste inte vad det var vi skulle syssla med. Jag valde mest kursen för att jag tänkte att det kunde vara roligt att testa på något helt annat och för att det lät bra. Jag menar hör själva,
e n t r e p r e n ö r s k a p, låter inte det rätt bra? ;) Men det visade sig att allt handlar om företagsverksamhet och att vi ska köra UF (ung företagsamhet) då man ska starta upp och driva ett eget företag! Hur kul låter inte det?? Dessutom gillar jag läraren skarpt då han verkar vara en trevlig filur och då han lät oss gå en timme tidigare fick genast några extra plus poäng!
 
Snart ska jag bege mig ut på en joggingtur tror jag bestämt och efter det blir det ännu en kväll i soffan framför idol! Vi ses, puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0