Snart helg...

Godmorgon på er mina underbara läsare!
 
Idag är det fredag och humöret är på tipp topp! Veckorna går som vanligt i en väldig fart och om bara några timmar är det helg! Just den här helgen ser jag fram emot lite extra då jag har mycket roligt inplanerat! Den kommer börja väldigt bra då jag efter skolan ska ta en fika med kusin vitamin Linda! Det var hur länge sen som helst som vi bara satte oss ner och pratade så det ska bli väldigt kul! Efter det bär det av mot gymmet då vi båda ska svettas! Jag har bokat in mig på ett indoor-walking-intervall pass och vi hoppas att det även finns plats där för kusinen min!
 
Ni får ha en bra fredag och en grym start på helgen! Var rädda om er! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0