Pang...

Hejsan!
 
Då var denna måndag snart slut och startskottet har gått för en ny vecka! Jag har hunnit med en sväng på gymmet där benen fick jobba på ordentligt och ska nu sätta mig och skriva lite engelska och svenska hade jag tänkt. Hm vi får väl se hur det går, men så länge jag kan hålla mig borta från facebook, bloggar och gossip girl så ska jag förhoppningsvis lyckas få något gjort!

Just det! Jag köpte mig en skolväska idag på vägen hem! Det blev en enkel svart väska som jag redan har fyllt med lite allt möjligt. Vi får hoppas att den håller ett tag!
 
Nej om jag skulle ta och sätta igång med den där engelskan kanske? Senare ikväll har jag nämligen inte tid då jag ska tillbringa någon mysig timme med Jessan!
 
Ha det fint allihopa! Puss och kram <3
 
Nya väskan!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lydia

Så fin väska! Vart har du köpt den? 😊

Svar: Väskaffären i Ängelholm, Präders tror jag att den heter! :)
SannaCeciliaNyberg

2013-08-29 @ 19:30:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0