På väg....

Sådär nu har jag gått den långa vägen till bussen (100m kanske), satt mig på bussen och låter nu bussen ta mig hela vägen bort till skolan! Jag tog på mig några riktigt sköna kläder idag, nämligen mina älskade skinnjacka, mina gröna nya byxor från Ralph Lauren, en enkel ljusrosa tröja från Lindex och en passande sjal till det! Det finns med andra ord inget som gör att jag inte bekvämt kan luta mig tillbaka, ta fram min engelska bok och ha en lugn och härlig 25 minuters bussfärd! Idag väntar en dag full med matte, fysik, kemi och biologi och efter skolan beger jag mig in mot Helsingborg för att för sista gången gå till Katarina på BUP som sedan ska börja jobba nere i Lund istället.
 
Se nu till att ni får en bra dag allihopa och var rädda om er! Puss och kram <3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0