Längtar till ikväll...

Godmorgon bloggen och ni mina kära läsare!
 
Idag är det tordag och snart är den första skolveckan redan över! Jag har en känsla av att det kommer bli en bra dag idag och vi får väl hoppas att den känslan stämmer! Efter skolan ska jag följa med en av mina fina klasskompisar Louise till Friskis & Svettis i stan, men jag kan lova att det inte blir ett benpass då träningsvärken fortfarande sitter i! Jag är nästan helt säker på att det blir ett träningskort där på Friskis då det är smidigt eftersom att det är nära till skolan, men det är mycket möjligt att jag även köper ett i munka då jag trivdes bra och hittar många av mina vänner där. Vi får se hur det blir!
 
Ikväll ska mamma äntligen få sin födelsedagspresent av mig vilket är en skaldjurskväll på Hummerhuset i stan! Det ska ätas räkor, musslor, krabba, ostron hummer mm och då vi båda avgudar skaldjur tror jag att vi kommer få en riktigt bra och mysig kväll tillsammans!
 
Nej dags att dra sig mot bussen hörni! Ni får ha en riktigt bra dag!
Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0