International street market...

Av alla olika slags marknader det finns är matmarknader mina absoluta favoriter! Fast julmarknader är i och försäg inte dumma de heller. Av de matmarknader som finns är nog den internationella matmarknaden en av den bästa och det var på den jag och min vän Julia träffades idag. Vi hade mycket pratande att ta igen och det var väldigt mysigt att gå runt och låta våra munnar gå då vi tittade i alla stånd med allt från engelsk sylt, franska ostar, italiensk pasta, tyska korvar och helt fantastiska bakverk! Vi hade lite svårt att bestämma oss för vad vi skulle äta, men det blev tillslut thailändskt för oss båda två! Jag valde den starkare varianten vilket fick mig att svettas lite extra i solen. Innan vi gick därifrån hade vi köpt oss varsitt fint armband för endast femtiolappen, självklart kunde jag inte gå förbi ståndet med nötter utan att köpa med mig lite och Julia hittade en väldigt söt liten tekanna som fick följa med henne hem! Efter det hann jag köpa ett till par av mina favoritshorts, fast i en annan färg än de jag redan har såklart, innan vi promenerade bort till en annan liten marknad. Det var väldigt roligt att träffas och vi hade det hur mysigt som helst tillsammans!
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag nästan precis tittat klart på en film med min syster. A walk to remember hette den och var en riktig snyftfilm! Vi fick torka bort en och annan tår, men bra det var den! Ha en fortsatt bra kväll!

 
 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0