I'm back....

Hej på er!
 
Efter en helt fantastisk vecka i Spanien är jag nu hemma igen och fy tusan vad vi har haft det underbart!!!! Att vi skulle ha det bra visste jag, men vad jag inte hade räknat med var att vi skulle ha det ännu bättre än så. Jag hade mer än gärna stannat några dagar till och jag vet att Felicia kände detsamma! Vi har hunnit med en hel del, men vi har dessvärre inte fått så väldigt mycket sömn vilket jag börjar känna av nu! Efter att idag ha gått upp strax innan fyra, efter en sisodär fyra timmars sömn, och därefter ha hållt på med fakturor och bokföring på jobbet i tre timmar är jag helt slut i både kropp och knopp. När jag sedan går och lägger mig tror jag inte det handlar om många sekunder innan jag kommer att sova som en stock!
 
Om ni tittar in imorgon kommer ni att få läsa lite mer om min och Felicias underbara vecka!
Ha det bra så länge! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer
Felicia

Åh, veckan har varit sjukt underbar och gått fortare än någon annan. Fyfan vad vi hade kul!! You're the best!

Svar: Åh den gick alldeles för fort!!!! LoveU!! <3
SannaCeciliaNyberg

2013-08-07 @ 20:03:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0