Härlig träningsvärk....

Godmorgon allihopa!
 
Idag vaknade jag upp med en plågsamt skön träningsvärk efter gårdagen och vetskapen om att en lång dag väntar. Idag är det nämligen första gången som jag kommer att gå ända till klockan fem, men det ska bli kul att få gå på två nya lektioner nämligen historia och entreprenörskap. Usch nu tänker jag inte sitta här och skriva mer om skolan för hur kul är det att läsa om på en skala ett till tio? Ni kan dock få leva med att jag kanske sammanfattar lite kort om hur jag tycker att mina nya kurser är att läsa, men jag lovar er att det inte handlar om långa romaner!
 
Ha nu en fin dag! Puss och kram <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0