En liten tripp till Helsingborg...

Hej där!
 
Idag har jag och min syster haft en mysig dag tillsammans i staden Helsingborg! Trots att himlen har varit väldigt grå så har vi klarat oss från regn och det är vi tacksamma för! Lika mycket tur hade vi inte när vi skulle med tåget in till Hbg dock. Bussen kom in hela sex minuter försent och vi fick se tåget köra iväg mitt framför näsan på oss. Vi var inte så jätteglada då kan jag tala om, men då hann vi istället köpa oss en riktigt god lunch vi sedan åt på tåget som gick en timme senare! Jag hittade inte riktigt det jag var ute efter men helt tomhänt kom jag inte hem! Bland annat har jag nu köpt mig en liten rosa kalender som snart kommer vara fylld med datum på inlämningar, läxor och prov. Snart kommer mormor och morfar hit och vi ska tända grillen!
 
Ha en bra kväll! Puss och kram <3
 
 
Supergod sallad med kallröktlax, nypotatis och annat smått och gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0