En lång, svettig och rolig dag!

 
Ni anar inte hur skönt det nu ska bli att komma hem, fylla tallriken med mat (ja jag är hungrig!!) och sedan slänga sig i soffan framför idol! Det har varit en lång men rolig dag och min kropp har fått jobba på en hel del! Först blev det en sväng till gymmet på håltimmen för att svettas lite med två andra tjejer från klassen. Det blev mage/rygg för min del och mina sista puls up var tunga vill jag lova! Efter sista lektionen bar det av mot gymmet ännu en gång men själv den här gången för ett gruppass! Det blev cirkelfys och fy bubblan vad jag svettades!!! Det rann om smalbenen och då skämtar jag inte! Jag gick in för att köra slut på mig, vilket jag lyckades med, och det var riktigt roligt! Detta var det första av många olika pass framöver. 
 
Nu har jag kommit halvvägs på min bussfärd (det går inte fort att blogga från mobilen!) och sista biten ska jag bara luta mig tillbaka och njuta av den härliga trötthet jag känner i kroppens alla muskler!
Ha en fin kväll! Puss och kram <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0