Den närmar sig...

Hej på er!
 
Vilket jäkla väder vi har va? När det regnar som mest, vilket det innan gjorde sådär var femte minut, låter det så mycket att jag knappt hör vad jag tänker! Nej jag är väldigt tacksam över att jag inte har någon anledning att inte sitta på mitt rum där jag kan hålla mig både varm och torr! 
 
Jag fick nyss se mitt schema vilket jag med spänd förväntan länge har velat se. Vid första anblicken var det hemskt och då menar jag riktigt hemskt! Vi snackar om att gå från 08.10 till 17.00 tre dagar i rad, ha tre onödiga håltimmar och ingen sovmorgon! Men när jag tittade en gång till såg jag att om jag väljer bort idrott så ser det inte alls lika hemskt ut längre och då jag har valt 150 poäng extra så tror jag bestämt att idrotten kommer ryka!
 
Vi får helt enkelt se hur det blir men en sak är säker och det är att skolstarten närmar sig med stormsteg!
Ha en fin kväll allihopa! Puss och kram <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

SannaCeciliaNyberg.blogg.se

En blogg om allt mellan himmel och jord!

RSS 2.0